Contact Info / Websites

All 20 audio Reviews


MH16: Loop MH16: Loop

Rated 5 / 5 stars

love this

its gotta happy sorta feel to it.
great job. dont no why theres zero bombers.
5/5 10/10


People find this review helpful!
FairSquare responds:

Thanks!


Ode-To-Glitchers Ode-To-Glitchers

Rated 5 / 5 stars

this is dope!

haha man this is SA-WEET!
i've never heard anything quite like this.
great job 5/5 10/10


ST4RTL3 responds:

thanks continue on ur work to become better
i think urs is good too


Together (Done) Together (Done)

Rated 5 / 5 stars

stuck in my head :P

haha you got me hummin this everywhere i go.
i love your work.


SmackBuddy responds:

that's actually really cool lol


~EnV~Endurance{NG Mix} ~EnV~Endurance{NG Mix}

Rated 5 / 5 stars

GREAT!

this is awsome. mad props.



CTSG: Shapeshifter CTSG: Shapeshifter

Rated 5 / 5 stars

great!

haha i love the human beat box part
great job to everyone who worked on this song, you all had really good parts. :)



Flight For Paradise Flight For Paradise

Rated 5 / 5 stars

great!

im looking forward to some lyrics though.
great sound
my favorite part was from 0:01 to 0:35
5/5
10/10


Shadeofblack responds:

Yeah ! So do I !

Thanks for reviewing !


Arabian Night Arabian Night

Rated 5 / 5 stars

good times aha

reminds me of a disney movie aladin. i used to watch it like everyday when i was little. haha great job.
5/5
10/10


Fadious responds:

Thanks a lot man!
I really appreciate it.


Don´t be sad Eldi Don´t be sad Eldi

Rated 5 / 5 stars

very good

very good. i bumped this up to a 4.01
5/5
10/10
i like the relaxing feel in brings



«CRIMSON SKYS» .:Dj Spada:. «CRIMSON SKYS» .:Dj Spada:.

Rated 5 / 5 stars

sweet man

this is really good!
i put this up by 0.14
5/5
10/10



\**Mon Ami est Allé**/ \**Mon Ami est Allé**/

Rated 4.5 / 5 stars

let me try some french.

c'est une chanson vraiment bonne. je biseaute comprends vraiment tous les mots mais la musique est grande !


Shadeofblack responds:

Yeah dude you got it ! The correct sentences you must have say were : "C'est une très bonne chanson. Je ne comprends pas vraiment tous les mots, mais la musique est superbe !"

Lol, Thanks for trying some french and for reviewing !